بهترین جراح دیسک کمر در شمال تهران

تصور کنید که خودتان یا یکی از نزدیکانتان با درد زیاد دیسک کمر مواجه هستید و تصمیم دارید که به یک متخصص مغز، نخاع و ستون فقرات خوب مراجعه کنید. اما آیا با وجود محدودیت های ترافیکی شهر تهران و ازدحام بسیار، می تواند به هر جراح دیسکی مراجعه کرد؟ قطعاً بیمار ترجیح می دهد تا در نزدیکی محل سکونت خود، یک متخصص دیسک کمر خوب را پیدا کند. اما اگر ساکن شمال شهر تهران هستید و به دنبال بهترین جراح دیسک در شمال تهران می گردید، بهترین راه برای انتخاب چیست؟

با پیشرفت تکنولوژی انتخاب یک جراح خوب، کار نسبتاً آسانی به حساب می آید. کافی است در موتورهای جست و جو به سادگی بهترین جراح دیسک در شمال تهران را جست و جو کنید. در این مطلب تصمیم داریم تا به بررسی بیشتر این موضوع بپردازیم.

دکتر عرفان قربانی مقدم جراح مغز، نخاع و ستون فقرات در تهران هستند شما می توانید با شماره

021-26806140 – 0902-8818584 تماس بگیرید و یا به آدرس اینستاگرام دکتر قربانی مقدم مراجعه نمایید.

دیسک کمر چیست؟

به گفته دکتر عرفان قربانی مقدم، جراح مغز، نخاع و ستون فقرات، دیسک کمر عارضه ای در قسمت کمر است که بر اثر آن قسمت پشت بدن و پشت پا دچار درد می شود. این عارضه معمولاً به دلیل وارد شدن فشار زیاد به مهره های کمر (در اثر افزایش وزن) یا ضعیف شدن عضلات کمر (ناشی از بالا رفتن سن یا دیگر عوامل) ایجاد می شود. مهره های ستون فقرات انسان، که تعداد آن ها به 26 مهره می رسد، با صفحات انعطاف پذیری به نام دیسک از هم جدا شده اند. به طور کلی، انسان چهار دیسک کمر دارد و زمانی که این دیسک ها دچار بیرون زدگی شوند و باعث درد در ناحیه کمر یا پا شوند، عارضه دیسک کمر به وجود می آید.

با بروز این مشکل، حتماً باید به یک متخصص جراح ستون فقرات خوب مراجعه کرد تا مشکل در اسرع وقت حل شود.

علائم دیسک کمر چیست؟

کمر درد مهم ترین نشانه عارضه دیسک کمر است. درد در قسمت پایین کمر و یا در بالای کمر به قدری است که فرد گاهی در انجام کارهای روزمره خود با مشکل مواجه می شود. این درد گاهی تا باسن و پاها نیز ادامه پیدا می کند. از دیگر علائم دیسک کمر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

• احساس ضعف عضلانی و گزگز پا
  • بی حسی یا مور مور شدن پاها
  • احساس درد در پاها

بهترین جراح دیسک کمر در تهران

از مهم ترین علت های دیسک کمر می توان به افزایش وزن، افزایش سن، ژنتیک، ایستادن و یا کار سنگین بیش از حد اشاره کرد.

این مشکل به قدری برای فرد دردآور است که ترجیح می دهد در اسرع وقت به یک متخصص جراحی دیسک کمر خوب مراجعه کند.

تحقیق و آگاهی از بهترین جراح دیسک کمر در شمال تهران به شما کمک می کند تا در نزدیکی محل سکونتتان پزشکی حاذق را بیابید که به رفع مشکل کمک کند.

نتیجه گیری

دیسک کمر از جمله دردهایی است که بروز آن می تواند باعث بروز مشکل در زندگی فرد شود. به همین دلیل باید در اسرع وقت به یک متخصص دیسک کمر خوب مراجعه کرد تا دردها در اسرع وقت کاهش یابند و اگر نیاز به جراحی است، هر چه زودتر انجام شود و مشکل حادتر نشود.

اگر ساکن شمال تهران هستید و به بهترین جراح دیسک کمر در ولنجک هستید، می توانید اینجا را کلیک کنید.

بیست − چهار =